Transactiebon versturen

 

Q       Hoe kan ik een transactiebon versturen?

A        Er zijn twee manieren om een klant een transactiebon te sturen, namelijk via sms of via e-mail. Na de transactie verschijnt het scherm “Ontvangstbewijs”. Hier kunt u kiezen of een telefoonnummer in te vullen en/of een e-mailadres in te vullen.

Q       Vanuit welk e-mailadres wordt de mail met de transactiebon verstuurd?

A        Wanneer er wordt gekozen voor het versturen via e-mail ontvangt de klant een e-mail van noreply@xengo.be in de mail zit de transactiebon voor de kaarthouder.

Q       Is mijn bedrijfsnaam zichtbaar in de e-mail?

A        Nee, in de e-mail/het e-mailadres wordt geen bedrijfsnaam gecommuniceerd. In de transactiebon voor de kaarthouder staat wel de bedrijfsnaam vermeld.

Q       Kan ik mijn bedrijfsnaam toevoegen het e-mailadres wijzigen?

A        Nee, dit is niet mogelijk.