Hoe kunt u uw gegevens aanpassen
Open de XENGO-app en druk op het icoontje ‘Voorkeuren’, midden onderaan.

In het volgende scherm kunt u de volgende zaken aanpassen:
Koppelingsinstellingen
1. Naam Handelaar: Deze naam zal op de XENGO verschijnen tijdens het uitvoeren van een transactie, en deze naam komt ook op de transactie bon te staan.
2. Handelslocatie: Plaats waar uw winkel of onderneming gevestigd is
3. UID
4. Terminal Serienummer: Serienummer van de XENGO (8 laatste cijfers)
5. E-mailadres: Dit is het e-mail adres waarvan de de transactiebon naar de klanten wordt verstuurd. Ook worden de dagtotalen naar dit e-mailadres verstuurd.
Opgelet! Voor een correcte werking van de app moet dit e-mailadres in gebruik zijn op de smartphone of tablet.
6. Handelslogo: Kies hier het logo dat wordt gebruikt op de transactiebon.
Klik op "Bewaar" links bovenaan om de instellingen op te slaan.
