Configureer de app

Voordat de XENGO in gebruik kan worden genomen zullen de onderstaande gegevens eerst moeten worden ingevuld. 

Koppelingsinstellingen

  •  nummer: Deze kunt u terugvinden op de XENGO en op de verpakking van de XENGO.
  • Taal
  • Land: kies hier het land waar uw onderneming staat ingeschreven (bijvoorbeeld Nederland wanneer uw onderneming staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel)

Gebruikersinstellingen

  • Naam bedrijf: Bedrijfsnaam, deze naam zal op de XENGO verschijnen tijdens het uitvoeren van een transactie, en ook op de transactie bon die via e-mail of SMS naar de klant kan worden verstuurd. 
  • Locatie bedrijf: Waar uw onderneming gevestigd is.
  • UID nummer: Deze kunt u terugvinden op de XENGO en op de verpakking van de XENGO.
  • Terminal Serienummer: Deze kunt u vinden achte S/N (de laatste 8 cijfers).
  • E-mailadres: Naar dit e-mailadres stuurt Worldline  de dagtotalen.
  • Handelslogo: Kies hier het logo dat wordt gebruikt op de transactie bon die naar uw klanten via SMS of e-mail wordt verstuurd.
  • Klik op "Bewaar" links bovenaan om de instellingen op te slaan.

     

    Vervolgens ziet u het welkomscherm van de XENGO-app. 

    De XENGO is nu klaar voor gebruik! 

    Terminal Serienummer: Serienummer van de XENGO (S/N; en dan de laatste 8 cijfers, geen letters)

    E-mailadres: Naar dit e-mailadres stuurt Worldline de dagtotalen en een kopie van de transactiebon. Dit e-mailadres is niet zichtbaar voor de klant.

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

file
welcome-screen-nl