Hoe uw smartphone en de XENGO met elkaar verbinden

Schakel uw smartphone en XENGO aan.

Druk op de knop  of  afhankelijk van  het type XENGO waarover u beschikt

Vervolgens verschijnt er een configuratiescherm.

Druk op OK voor ‘Data Bearer’

Geef vervolgens de SUPERVISOR PIN 8497 in gevolgd door OK.

Opgelet:  indien u de Supervisor PIN wijzigt! Bij verlies hiervan moet het toestel worden teruggestuurd!
Wij raden aan deze code ongewijzigd te laten.

Indien u een ouder XENGO model heeft, begint het blauwe led-lichtje, rechts op de XENGO, te knipperen.

 

Ga vervolgens naar de Bluetooth instellingen op uw Smartphone en zoek vervolgens naar nieuwe apparaten. In de beschikbare apparaten zal u de XENGO terugvinden.

Druk hier vervolgens op en een Bluetooth koppelingsverzoekscherm zal verschijnen.

De Bluetooth code die wordt afgebeeld dient vervolgens op de XENGO ingegeven te worden. Druk op OK om te bevestigen.

De verbinding tussen de 2 toestellen zal opgezet worden.

 

Wanneer bovenstaande procedure niet ondersteund wordt door jouw smartphone:

Herhaal de eerste stappen totdat je de mogelijkheid hebt om de bluetooth passkey in te geven op de XENGO.

Druk vervolgens op de  of  op de XENGO. en vervolgens zal de tekst “Switching to key verification pairing” verschijnen op de XENGO.

Ga vervolgens naar de Bluetooth instellingen op uw Smartphone en zoek vervolgens naar nieuwe apparaten. In de beschikbare apparaten zal u de XENGO terugvinden.

Druk hier vervolgens op en een Bluetooth koppelingsverzoekscherm zal verschijnen. Op de XENGO zal dezelfde passkey ook verschijnen.

Druk zowel op de XENGO als op de smartphone op ‘OK’ om het Bluetooth paswoord te bevestigen.

De verbinding tussen de 2 toestellen zal opgezet worden.