Hoe de XENGO-app configureren

In het volgende scherm kan u de volgende zaken aanpassen:

Kopelingsinstellingen

  • TID nummer van de XENGO
  • Taal van de XENGO
     

Gebruikersinstellingen

  • De naam van uw handelszaak. Deze naam zal op de XENGO verschijnen tijdens het uitvoeren van een transactie, en ook op het electronisch ticket dat achteraf verstuurd wordt.
  • De plaats van uw handelszaak.
  • UID
  • Serienummer van de XENGO (8 laatste cijfers)
  •  Uw e-mailadres. Dit e-mail adres wordt gebruikt om u de dagtotalen per e-mail toe te sturen. Het dient tevens als het adres van waaruit de transactie-tickets naar uw klant worden verstuurd Opgelet! Voor een correcte werking van de app dient een e-mailadres geconfigureerd te zijn op de smartphone of de tablet.
  • Handelslogo. Kies hier het logo dat wordt gebruikt op de electronische tickets naar uw klanten.

     

Klik op "Bewaar" boven aan om de instellingen op te slaan.

Vervolgens ziet u het welkomstscherm van de XENGO-app.

U bent nu klaar voor een transactie uit te voeren

details
welcome-screen-nl