Hoe uw gegevens aanpassen

Open de XENGO-app en druk op het icoontje ‘Voorkeuren’, midden onderaan.

welcome-screen-nl

In het volgende scherm kan u de volgende zaken aanpassen:

Kopelingsinstellingen

  •  TID nummer van de XENGO
  •  Taal van de XENGO

 

Gebruikersinstellingen

  • De naam van uw handelszaak. Deze naam zal op de XENGO verschijnen tijdens het uitvoeren van een transactie, en ook op het electronisch ticket dat achteraf verstuurd wordt.
  • De plaats van uw handelszaak.
  • UID
  • Serienummer van de XENGO
  •  Uw e-mailadres. Dit e-mail adres wordt gebruikt om u de dagtotalen per e-mail toe te sturen. Het dient tevens als het adres van waaruit de transactie-tickets naar uw klant worden verstuurd Opgelet! Voor een correcte werking van de app dient een e-mailadres geconfigureerd te zijn op de smartphone of de tablet.
  • Geluidsactivatie
  • Een automatische activatie van de referentie en een standaardinstelling
  • De gekozen munteenheid
  • Het logo dat wordt gebruikt op de electronische tickets naar uw klanten

 

Verder vindt u hier nog informatie over de XENGO app en kan u automatisch een log versturen via e-mail (in geval van problemen).

datachange-nl