Configureer de app

Voordat de XENGO in gebruik kan worden genomen zullen de onderstaande gegevens eerst moeten worden ingevuld. 

Koppelingsinstellingen

  • TID nummer (deze kunt u terugvinden op de XENGO en op de verpakking van de XENGO)
  • Taal 
     

Gebruikersinstellingen

  • Naam Handelaar: Bedrijfsnaam, deze naam zal op de XENGO verschijnen tijdens het uitvoeren van een transactie, en ook op de transactie bon die via e-mail of SMS naar de klant kan worden verstuurd. Handelslocatie: Waar uw winkel of onderneming gevestigd is.
  •  
  • UID (deze kunt u terugvinden op de XENGO en op de verpakking van de XENGO)
  •  
  • Terminal Serienummer: Serienummer van de XENGO (8 laatste cijfers,  geen letters aub)
  •  
  • E-mailadres: Naar dit e-mailadres stuurt Worldline  de dagtotalen. Het is ook het e-mailadres dat zichtbaar is voor uw klanten op de transactie bon. 
  •  
  • Opgelet! Voor een correcte werking van de app moet dit  e-mailadres in gebruik zijn   op de smartphone of tablet.
  •  
  • Handelslogo: Kies hier het logo dat wordt gebruikt op de transactie bon die naar uw klanten via SMS of e-mail wordt verstuurd.
  •  
  • Klik op "Bewaar" links bovenaan om de instellingen op te slaan.
  •  
  • Vervolgens ziet u het welkomscherm van de XENGO-app.
  •  
  • De XENGO is nu klaar voor gebruik! 
  •  
  • If so please replace: Dit is uw TID, deze kunt u terugvinden op de XENGO en op de verpakking van de XENGO.
details
welcome-screen-nl